Godmorgon

Ännu en dag med bara ett barn. Jag försöker njuta av att det bara är Oscar och jag. Vi myser så mycket som möjligt!
Idag åker vi till Öppnis här i byn. Sen ska jag försöka rensa lite skräp här hemma. Igår var jag så trött så jag satt bara i soffan och gäspade och orkade ingenting.
 Tänk vilket lyxliv jag levde när Oscar låg i magen. Jag var ju hemma med havandeskapspenning från mitten på november och Oscar kom i slutet på januari. Jag kunde sova så länge jag ville. Eller lägga mig mitt på dagen och sova en stund. Men nog är det roligare att vakna av att någon gapskrattar och säger att Pingu är tokig :)


Syskonen. Den ena ser lite konstig ut än.

Postat av: Rebecca

hihihi när jag kikade först på bilden så såg det ut som ett jättebröst. ;)

2012-01-22 @ 11:30:23
URL: http://geshiia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0