AjAjAj

Godmorgon, eller inte. Har precis ätit frukost. Vaknade strax före kl 04 av en jättemysig nackspärr. Kimmen fick lov att hjälpa mig upp och massera lite för att jag över huvudtaget skulle kunna röra på mig. Fick lov att sova sittandes med sju kuddar bakom ryggen så det blev inte så mycket sömn. Oscar gick upp med sin pappa vid nio och jag låg kvar och halvsov lite till. Nu kan jag röra på mig men det gör riktigt ont. Ska ta en varm dusch så kanske det blir lite bättre..

Bebisen har levt rövare hela morgonen och det känns som att den försöker borra sig neråt. Oscar låg ju högt och var rörlig hela tiden och det har varit lika med den här. Det vore ju fantastiskt att få en fixerad bebis, då kanske den kan komma ut som den ska. Jag vill ju verkligen inte bli snittad igen.


Blivande storebror

Postat av: Jenny

Gud vilken busunge han ser ut att vara! En riktiig Emil i Lönneberga ;)

2011-09-04 @ 17:11:17
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖT OSCAR!!



erika tabyblogg

2011-09-05 @ 13:08:17

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0