Dagis igen

Idag var sista dagen på inskolningen och det gick oväntat bra!
Vi kom dit strax före åtta då det var frukostdags. Sen samling (som Oscar satt med en stund på till skillnad från igår) och sen LEKA!
Strax efter tio sa jag till Oscar, -Nu går jag och dricker kaffe i personalrummet.
Sen höll jag mig undan. Kl 11 åt de pannkaka och fem i tolv somnade Oscar (med en personal bredvid sig), på en madrass i vilrummet, tillsammans med några av de andra barnen. Jag blev så full i skratt när de kom och talade om att han hade somnat för det trodde jag inte att han skulle göra.
Kl 13 vaknade han och var lite ledsen och fick komma upp i famnen på en annan i personalen, sen ville han gå och leka. Då gick jag dit och Oscar blev så glad och ville amma lite.
Ett av barnen hade fyllt år helgen som var så sen fick vi lite glass. -Smaskigt! sa Oscar flera gånger.
14.30 var det Mellis och efter det åkte vi hem. Oscar ville inte åka därifrån så han försökte smita iväg.
Imorgon får han vara där själv mellan 9-14 så vi äter frukost hemma. Efter idag så känns det väldigt bra inför morgondagen, han trivs verkligen där!

Postat av: Anonym

Oj här var det vackert :D



erika

2011-01-19 @ 08:52:40

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0