Kroppsliga bekymmer

Snaaart börjar Desperate Housewives. Hoppas bara att Oscar somnar så att jag får se det i lugn och ro. Troligtvis inte.
Idag har vi varit på Öppnis på förmiddagen. Först trodde jag inte att jag skulle ta mig dit för jag hade så ont i kroppen i morse. Det värkte i alla leder. Har varit så i ett par dagar men i morse var det värre. Har varit stel i kroppen hela dagen, riktigt obehagligt. Det blev lite bättre efter att vi varit på babysimmet nu på kvällen i alla fall. Dessutom har jag haft svamp på ena bröstvårtan i ca tre veckor nu. Har behandlat med bikarbonat i typ en vecka men det verkar inte hjälpa. Jag måste ringa till vårdcentralen imorgon. Jag har skjutit upp det alldeles för länge. Trodde av någon konstig anledning att det skulle försvinna om jag inte tänkte på det, skitsmart. Ont gör det.
Ont i magen har jag också. Min kropp är alltså inte så rolig just nu.

Postat av: Förvirrade Morsan

sv; visst är han :D det syns verkligen hur stolt han är=)

2010-03-09 @ 23:07:35
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej usch stackars dig =(



kram erika

2010-03-10 @ 08:42:17

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0