Ångest och penicillin

Oscar har sovit i en timme och jag har precis duschat. När Oscar vaknar ska vi traska över till grannarna. Lilla Alice skulle dit också med sin mor, kul!
Igår var jag på partylite-visning i Lumsheden. Första gången jag och Britney var barnlösa samtidigt. Mycket mystiskt. Jag funderade hela tiden på var Astrid höll hus. Men hon var hemma med sin far, kanske åt hon lite gröt.
I tisdags var jag på Blingo-visning i Linghed, många hemma-partyn just nu :) Jag köpte en tunika till mig själv faktiskt. Den var jätteskön, perfekt till både leggings och jeans.

Igår hämtade jag ut penicillin som jag ska knapra i en vecka. Jag fick svar på proverna i förrgår och jag har en bakteriell infektion i ena bröstet. Men det är ingen fara för Oscar så det var ju skönt.

På förmiddagen ringde jag till jobbet och pratade med älsklings-Karin :) Hon la in första veckan i juni på mitt schema och sen börjar en ny schemaperiod veckan efter så jag ska dit på måndag och fixa med inloggningsuppgifter och lite diverse så jag kan lägga in schema för resten av sommaren sen. Men blä vilken ångest jag har inför att jobba. Eller ja, inte själva jobbet i sig, utan att vara ifrån Oscar så ofta. Men det är som det är.


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0