Raindrops keep falling

Regnet öser ner. Alla sover utom jag. Om tre timmar är det dags att åka till jobbet.
Oscar har varit förkyld och hostig i 12 dagar nu. Det var på väg att bli bättre i mitten på veckan men sen tyckte jag att han blev sämre igen. Igår morse hostade han så han kräktes slem. Imorse hostade han också rejält men inga kräkningar som tur var. Jag är trött. Sov halva dan igår men var ändå trött och seg på jobbet. Sen kunde jag inte somna igår kväll. Var vaken till strax efter två tror jag.
Men jag är ju gammal nu så jag skyller på det trista vädret...
Jag måste duscha och sen fixa nån slags lunch. Vi måste handla för det är lite glest i kylskåpet men nåt ska väl gå att få ihop.


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0