Godmorgon!

Inte så ofta som jag är vaken vid den här tiden när jag är ledig. Vaknade först av Kimmens telefonlarm och sen ville Oscar amma och jag kunde inte riktigt somna om. Sen hjälpte jag Kimmen att leta plånbok. Och nu sitter jag uppe i sängen med min nya dator. Fick den av Kimmen förra veckan, en försenad födelsedagspresent typ.

Nu är min semester slut, börjar att jobba igen imorgon. Men jag blir hemma med Oscar igen i höst så det är inte synd om mig! Jag hade ju tänkt att börja plugga i höst, har kommit in på högskolan. Men sen kände vi att det är för tidigt med dagis nu så jag börjar till våren istället. Så det blir dagisstart för Oscar lagom till 2-årsdagen.

Jag har i alla fall haft tur med vädret på semestern, varmt varenda dag. Och det ska faktiskt bli riktigt kul att jobba en sväng igen. Oscar är fortfarande väldigt pappig så det är inga ledsna miner när jag åker.

Nu ska jag försöka sova lite till för Oscar kommer inte att vilja gå upp än på ett par timmar...

 

Postat av: Emelie, mamma till Elliott gravid med nr2

trits o börja jobba igen, men vilket kanonväder du haft =) kramar

2010-07-19 @ 07:30:18
URL: http://emlisch.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0