Semla? No.

Det bidde inge Öppnis idag för Oscar är lite sjuk. Hostar och snorar. Har gjort i några dagar nu. Så vi har varit hemma igår och idag. Inte ens gått utanför dörren. Fast jag har varit på MyKidoo-party nu på kvällen. Oscar fick vara hemma med farmor och pappa.

Imorgon kommer min mormor hit. Ska bli mysigt. Vi har inte setts på ett par (tre?) veckor nu. Brittan och Astrid kommer också och joinar.

Igår anmälde jag mig till högskoleprovet. Funderar på att plugga till hösten. Till vad återstår att se. Så nu måste jag träna min tröga amningshjärna så den är i form till den 10 april.

Nu tänker jag gå och lägga mig. I god tid för en gångs skull.

Postat av: Anonym

har aldrig gjort de provet men vill me plugga, men ja tror ja kalrar mig utan o göra de :S men spännadne! lycka till



erika

2010-02-16 @ 21:41:06
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

hihi..hej hej hej =) nämen oj, plugga? de va seriöst- va spännande! den som ändå visste va man ville bli =/ kramis

2010-02-17 @ 07:53:40
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Himla skiiiit alltså.. Jag skulle också göra högskoleprovet i år, och för en gångs skull glömde jag inte sista anmälningsdatumet. Men precis när jag skulle anmäla mig såg jag att det är den dagen som vi har ettårskalas och dop för Elliot.



Hur typiskt är inte det då?!

Så nu får jag vajjert vänta till våren... :(

2010-02-20 @ 13:00:41

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0