Jätterolig söndag

Igår var vi på bakluckeloppis borta vid Hedenborg. Vi hittade vinterskor och kläder till Oscar och en ny slickepott från tupperware. Hoppas att det blir fler gånger, det är kul med loppis!
Sen gick vi hem till Oscars farmor och farfar (fast de var i sommarstugan) och åt lunch och sen skulle alla (typ 15-20) gossedjuren amma. Rättvist ska det vara!
Idag är jag ledig... och nu sitter jag och gruvar mig för att gå och duscha. Det är så tråkigt ;) Sen måste det tvättas också, ännu tråkigare. Helst av allt skulle jag vilja åka till Ikea! Det skulle vara roligt.

Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh jag älskar också loppis :) Alltid gör man nått fynd!

2010-08-29 @ 15:43:50
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0