Boring

Fredag idag?
Vi har varit vakna sen åtta ungefär. Oscar och Sara busar under bordet och äter rester sen gårdagen.
Igår efter Öppnis satt vi ute på glasverandan på Gläntan 14 och åt ugnspannkaka med infravärmen på. Riktigt mysigt!
Ikväll ska jag och Oscar åka till Karlsbyheden och sova där. Jag ska ju upp tidigt imorgon eftersom jag ska göra högskoleprovet. Och då ska Oscar vara med mormor och morfar under tiden eftersom Kimmen åker till Karlstad imorgon förmiddag. Så då blir det enklast att vi sover där. Jag känner mig väldigt oladdad inför provet. Åtta timmar kommer jag att sitta där i stan.

Postat av: Förvirrade Morsan

sv; haha, visst är han ;D jag blev helt chockad över hur han skämtade till det :D



de är jättefina! gillar verkligen dem med äpplen också =)

2010-04-09 @ 12:02:35
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0