Tjolahopp










Idag har gammelmormor varit här. Vi har fikat och pladdrat. Imorgon ska vi till Öppnis och sen in till stan och äta mat hos samma gammelmormor :)

Jag är tröööött... Igår var det full fart från morgon till kväll. Öppnis, fika hos Ester, promenad, mat hos farmor och farfar, promenad hem och sen var Oscar vaken till 22.30 då vi gick och la oss.
Idag har det varit lika intensivt fast vi bara varit hemma. Oscar är mer krävande än vanligt och vill inte leka själv alls. Hela tiden ska han underhållas. Nu tittar han på Asterix med pappa. Jag ska läsa bloggar och koppla bort min hjärna som håller på att koka över ;)

Postat av: Emma

Haha jag är alltid så fruktansvärt velig när jag ska skriva förkyld. Haha jag vill ha med ett S. Snälla kan jag inte få det ibland bara :P



Jaa, snart är det GBG laddad till tusen :D:D Bara igår låg jag tänkte om att jag fick på Ebba på tåget men jag själv hann inte med så tåget gicvk utan mig men med Ebba. Jag fick panik haha. Usch.

2010-04-15 @ 08:18:36
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0