Sun, sun, sun

En riktig mysdag har det varit idag! Solen sken så vi, hela familjen, tog en promenad till Oscars farmor och farfar på förmiddan. Där blev det fika och mat och sen en ännu soligare promenad hemöver.
När vi kom hem slängde jag ihop en kladdkaka för vi skulle få fint besök av grannarna som numera består av tre personer :) Söta Astrid premiäråkte i sin snygga vagn. Hon var vaken när de kom och låg där och spanade på omvärlden.
Oscar han har varit så glad och busig hela dagen! Men han vaknade ovanlig tidigt imorse. 07.25 var det morgon tyckte han. Vi låg kvar i sängen ett tag men sen tyckte han att mamma gott kunde byta blöja i alla fall. Men jag klagar inte, igår gick hans far upp med honom vid 08 och jag fick sova vidare till 11.15 :) Underbart var det, jag känner mig fortfarande utvilad! När jag då gick upp hade de varit ut på promenad genom byn och träffat både farmor, farfar, gammelfarmor och gammelfarfar.
Nu ska jag och lillklimpen göra Kimmen sällskap uppe i sängen. Oscar har nyss ätit här nere i soffan så nu borde jag få sova några timmar. Har faktiskt väldigt dålig koll på hur ofta Oscar äter på nätterna. Det är rätt ofta. Men jag tittar sällan på klockan. Härom natten vaknade jag när kl var 03 och tänkte, Oj han har inte ätit än! men så såg jag att bh:n var uppknäppt så han hade visst ätit men jag kom inte ihåg det :) Jag ammar tydligen i sömnen..

Postat av: Ingela

Låter som en härlig dag!! :)



Ha edet gott!

2009-09-14 @ 09:49:42
URL: http://trebarnslandet.se
Postat av: Jenny

Det låter som om ni har haft en underbar dag!! :)

2009-09-14 @ 15:14:07
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0