Picknick i solen

Det blev inget Öppnis idag heller, vi hade mysmorgon istället! Kände att det behövdes. Imorgon ska vi hämta min mormor på morgonen/förmiddan och sen är hon här till kl 15 då vi åker in till stan och babysimmet. Så imorgon blir det fullt upp. Och sen är det ju Öppnis på torsdag också så vi tar det då. Jag är inte en sån person som vill ha full fart varenda dag. Lite då och då, men inte för ofta.
Oscar vaknade strax före 08 och somnade om vid 11. Då drack jag lite kaffe och la mig sen bredvid honom och kikade på tv och bara njöt av att ligga tätt intill min bebisbus.
Han vaknade efter en timme och då värmde jag lite mat och gjorde iordning en varsin matlåda åt oss. Sen tog vi vårt pick o pack och hade picknick ute på gräsmattan. Solen sken och himlen var klarblå. Lite kyligt men så frisk och härlig luft. Det var gott med mat ute på filten och Oscar busade sen runt och jag läste tidningen. Oscars farmor och farfar tittade förbi och Oscar skrattade så fort han såg dem! Tyvärr blev det inga bilder tagna för minnet var fullt både i kameran och i mobilen.
Efter ett par timmar blev liten trött och fick somna i selen. Nu sover han i soffhörnet. Men han kommer nog att vakna snart.

Postat av: emma - mamma till meja

Låter som supermys :)

2009-09-15 @ 15:44:05
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Olivers mamma Emilie

Jag blev så sug på Öppnaförskolan jag med så nästa vecka ska vi också gå :D

Jag kan tänka mig att våra katter kommer vara inne mycke mer på nätterna när ungarna blivit lite större och dom ska sova i deras sängar :D

2009-09-16 @ 09:01:48
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0