Manduca



Erika undrade hur min sele ser ut. Hade inga bra bilder på mig och Oscar med selen så jag hittade dessa på nätet. Manduca heter den och finns i flera färger. Min är brun som på bilderna. Det går att bära barnet på magen, höften eller på ryggen. Barnet sitter i en ergonomisk position med rumpan lågt och knäna högt. Och man kan bära barnet i flera år. Den klarar mer än 20 kg. Kan verkligen rekommenderas!


Postat av: Jenny

Kan oxå varmt rekommendera den! Tror den finns bilder på min blogg hur den ser ut på.



För ett par veckor sedan såg jag att Babyproffsen tagit in både Manduca och Ergo, kanske bara lokalt men smidigt då man nu kan testa den på andra ställen än i Stockholm...

2009-09-29 @ 07:05:42
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0