Bebisdrömmar

Ja det blev inget Öppnis idag. Här har lyckotårarna sprutar titt som tätt! Jag har knappt sovit nåt inatt för jag visste ju att de var på förlossningen. Jag har tittat på mobilen en gång i timmen minst. Däremellan har jag drömt konstiga drömmar. Först fick de en Oliver. Sen skulle jag föda barnet med hjälp av sugklocka. I en annan dröm var det en söt liten flicka som såg ut precis som Britta när hon var liten! Skulle tro att den drömmen var närmast... :)
Åh jag träffa den lilla pluttan men det är besöksförbud på bb så vi får snällt vänta tills de är hemma.
Snart ska jag och O åka in till stan. Ska träffa tvåbarnbarnsmorfarn! Och sen blir det nog lite span bland butikernas tjejavdelningar :)
Nyss var det kattslagsmål ute på vår altan. Sara var som tur inne. Hann inte se vilka katter det var men de for runt ordentligt och det är fullt med tussar där ute.
Nä nu måste vi göra oss klara!

Postat av: tilda - änglamamms till Liam

åh va kul! <3 grattis

tyckte också den va fin, den e ju ganska liten för min smak men helt okej (;

2009-09-10 @ 13:42:45
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad roligt! :)

2009-09-10 @ 21:57:57
URL: http://trebarnslandet.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0