Blä

Gud så seg jag är idag..... snuttande bebis + snarkande sambo = dålig sömn. Nu sover båda grabbarna. Jag har läst bloggar och druckit kaffe.
Usch jag har en klump i magen inför i kväll. Har ingen lust alls att gå på en vild fest ;) Men förhoppningsvis så hinner jag smita ifrån festen innan den blir för vild. Dvs innan alla blir för fulla. Jag ska ha med mig alkoholfritt vin. Blir ju lite festligare än att dricka läsk.
Men det ska bli kul att träffa släkten i eftermiddag. Skulle hellre stanna där hela kvällen. Men nu har jag ju köpt lite glittriga smycken, glittrigt smink och ett par strumpbyxor som sitter åt på de rätta ställena. Så nu måste jag gå!
Ja lite kul blir det säkert..


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0