Vaccination 1 av 2

Idag har vi varit på Öppnis och busat! Jag och Britney promenerade dit. Astrid åkte vagn och Oscar skumpade på magen.
Lunchen bestod av våfflor på Gläntan 14. Vi bakade en chokladkaka. Men precis innan vi skulle fika så ringde Nilla/mormor och sa att Oscar fick komma och vaccinera sig. Så vi fick skippa fikat och åkte till Borlänge istället. Så nu har Oscar fått första dosen. Om tre veckor ska han fyllas på :)

Igår var vi på babysim. Oscar hade med sig både morfar och faster. Efteråt åkte vi med hem till mormor och morfar och år lite mat eftersom Kimmen skulle bli sen från jobbet.

Efter vaccinationen idag så åkte vi hem till Oscars farmor och farfar där vi bjöds på soppa och pannkaka. Oscar fick smaka lite av pappas ärtsoppa. Smakade lite pannkaka också. Och några skedar gröt.

Nu sover grabbarna. En på soffan och en i hundsängen. Sängen är tydligen ingen favorit ;)
Men där ska jag sova i alla fall. Och jag tar med mig lill-Klas för han kommer att vakna snart och undra var mamma är. Och mamma får inte plats i hundsängen så han får snällt följa med upp.

Postat av: Laura, mamma till Kasper

Tack för alla dina stöttande kommentarer nu när jag haft det jobbigt med min kisse! Betyder mycket!



Kul att ni haft massa aktiviteter för er :)

2009-11-20 @ 19:52:43
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha, i hundsängen vad gulligt!! :-) Är det kanske en bia?

2009-11-20 @ 22:54:40
URL: http://minprinsoliver.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0