Sömn?

Idag har Oscar sovit rekordlite. Vaknade vid 9-tiden. Somnade ca 11.30 i min famn. Efter en kvart la jag ner honom och så sov han en kvart till.
På eftermiddan var vi på tupperware-party hos Pernilla och lilla Alice (snart 7 mån). Oscar lekte och hade så kul. Lappade till Alice så att hon började gråta. Om några månader lappar nog hon till honom så det jämnar ut sig :)
När vi skulle åka till babysimmet så ville Oscar amma och sen somnade han. Då var kl nästan 16 och vi skulle vara i bassängen 16.30... Han vaknade i omklädningsrummet och var på ovanligt bra humör för att ha blivit väckt. Så vi plaskade och dök. Trodde att han skulle sova sen men så blev det inte. Han har varit vaken över 6 timmar för han somnade nyss. Hoppas att han kan sova ett tag nu. Det brukar inte ens gå två timmar innan han vaknar första gången.

Nu ska jag gnälla... Jag har jätteont i min vänstra stortå. Snubblade på en sladd och ramlade pladask så tån vek sig. Jag har aldrig känt en sån smärta i en tå.
Jag har ont i nacken och ryggen. Varenda gång jag böjer mig ner måste jag sträcka ut ryggen efteråt och så knakar det.
Jag är trött ända in i märgen. När jag vaknade imorse kändes det som att kl var 03 eller nåt. Kände mig tröttare än när jag gick och la mig.
Dessutom har jag ont i magen. Det är en mycket bekant smärta. Men nu var det 1 år och nästan 8 månader sen sist. Blä, jag vill int nå...


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0