Sömnbrist

Har precis sovit 45 min i soffan med lillskrutt. Måste gå och lägga mig snart för jag måste sova. Kl 14 idag låg jag och ammade Oscar uppe i sängen och jag var så trött så jag nästan var beredd att strunta i babysimmet för att få sova lite middag.
Tur att jag inte gjorde det för babysimmet var jättekul idag! Oscar hade så roligt. Han flöt runt med en badring och var så lycklig. Dock blev han rädd för ledaren och började storgråta när han såg henne. Men han blev fort glad igen när han såg våra glada miner. Glömde vår kamera men Oscars morfar var med och knäppte massa fina kort. Tyvärr har jag dem inte än, men snart. Oscar fick prova att dyka under vattnet också, bara ett litet dopp precis under ytan och det gick hur bra som helst!
Godnatt!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0