Sommar!

Ja idag har det verkligen varit sommar, 26 grader i skuggan, och det ska bli lika varmt imorgon. Jag och Oscar tog en promenad till ridklubben där det var tävlingar.


Trött liten fis sover i vagnen


Heja
Camilla!

När vi skulle gå därifrån så höll vi på att köra över en huggorm som njöt av solen. Han ringlade över stigen framför vagnen och in i växtligheten. Där stannade han upp och sniffade lite i luften. När vi gick så vände han sig om och tittade efter oss.



På kvällen gick vi över till Britta o Patrik och tittade på deras fina altan som far hjälpt till att bygga idag utanför verandan. Där satt vi sen och åt pastasallad och njöt i solen som speglade sig i sjön.


Oscar låg och myste i skuggan


Här är de små gaddarna, nu syns de bättre!

Vi var ner till sjön och doppade Oscars ben i vattnet. Han såg fundersam ut och när vattnet nådde till knäna så ryckte han upp benen under sig. Det var nog lite kallt. Men snart blir det varmt så vi kan bada ihop!

Postat av: Mia

tack så jätte mycket:), skulle inte förvåna mig om hon flinar åt oss;D hehe..Gud vad stor din lilla sötnos har blivit, hur gammal är han nu?

kramiisar

2009-05-30 @ 22:38:17
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

åh vilka söta små tänder :) den därbodyn med lille skutt är så fin har velat köpa den till meja men hittar den inte i rätt storlek nånstans, bara små storlekar :(

2009-05-31 @ 09:30:09
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå vilka fina tänder!!





erika

2009-05-31 @ 11:44:31
Postat av: mli

Meeen gud, jag hade avlidit på plats om jag hade sett den där ormen, inte hade jag stannat och knäppt kort iaf!!! :S

2009-05-31 @ 13:23:34
URL: http://mlish.se
Postat av: Systermoster

Amanda är världens största djurvän, så jag förstår att du stannade och knäppte kort på ormen. Hade inte förvånat mig om du försökt dig på att klappa den lite också... ;)

2009-06-02 @ 11:15:11
Postat av: Nina

vilken bra bild du lyckades få på tänderna :D

2009-06-03 @ 20:54:28
URL: http://modesida.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0