Kvällspladder

Kom på att jag glömt att hämta posten idag. Får läsa två FK (Falu Kuriren) imorgon. Imorgon hoppas jag även att det kommer paket med kläder åt lillemannen. Fick ett mail att de skickat det idag.
Om en timme ungefär ska tvätten hängas, annars hade jag gått och lagt mig nu...
Var nyss och sniffade på Oscar, han luktar ju så gott!! Jag är beroende av den där ljuva doften ;) Han vaknar säkert snart och är hungrig, det var falsklarm förut. Han har sovit oavbrutet sen 19.50 nu.
Vi köpte en ny stol åt mig att sitta på framför datorn när vi var på Ikea. Den förra var ganska farlig. Sitsen låg löst och ryggstödet på golvet. De flesta skruvar hade ramlat av. Den här känns stadig än så länge ;) Inte så snygg men det var inte så noga.

Moses heter den. 379:- så det var inte så farligt.


jaaaaa nu hör jag en bebis!


Postat av: Mia =)

Ja det är så härligt..:) För en gångs skull ska det bli härligt o gå o lägga sig :)

2009-05-11 @ 23:02:52
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0