Hahaha!!!

Städade lite i vardagsrummet och hittade en påse djungelvrål på hyllan under tv-bordet!! Jag hade gömt den för mig själv för ett tag sen.. har ju inget minne alls nu för tiden så det funkade ju bra ;) Nu har jag ätit halva och känner mig ganska nöjd så nu ska jag spara resten.
Kimmen påpekade förresten att ögonen är röda på så många av mina kort. Men jag har redan redigerat dem och "tagit bort" de röda ögonen, mer går inte att ta bort. På en del bilder är ögonen fortfarande röda, det är som det är, ni får stå ut med det.
Imorse vaknade jag 05.15 av att Oscar pladdrade för fullt. Nej, nej, nej tänkte jag, jag vill inte gå upp nu. Han ville inte äta utan var bara vaken. Ignorerade honom så gott det gick och han somnade om efter ett tag. Vaknade igen av att han ville äta, när vet jag inte för jag tittade inte på klockan. Somnade om ganska snabbt och när jag vaknade nästa gång var klockan 9.33 ;) Så skönt.. men sen sov han knappt på hela dagen. En kvart tror jag mitt på dan. Men jag tror han somnade före 18 och vid 19 ammade han halvsovandes. Sen åkte jag till affären och han vaknade och gnällde lite när jag var borta men sov när jag kom hem.. Nu tror jag han vaknar..

Postat av: Anonym

ja börjar oxå få flyt på mornarna nu ;) det artar sig



erika

2009-05-12 @ 08:32:57

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0