DH

Oscar sov tre timmar mitt på dan, han var så trött stackarn... Sen när han vaknat och ätit gick vi ut på en rask promenad. Det såg ut som att det skulle regna men vi klarade oss. Regnet kom när vi gått in igen ;)
Ikväll är det Desperate Housewives!! Vilken lycka!


Oscar ligger ute på altanen o myser



Såhär ser det ut framför huset just nu. Syrénerna börjar blomma, så härligt. Snart blommar rosorna framför huset, vita jättefina blommor.

Postat av: Mia Svensson

Va härligt att kunna följa er lilla familj (en stolt farmor tipsade mig om denna blogg i kväll) !!

Känner igen mig i mycket (tröttheten, aldrig hinna med det man vill,LYCKAN över det bästa som finns i världen!!). Jag tycker ni verkar hantera ert "nya liv" kanon genom babysim, mys och umgänge....Fortsätt så... och lyckan kan bli större...med nr 2.. eller???

Kramar fr Mia (pappans kusiin)

2009-05-26 @ 22:32:06
Postat av: Amanda & Oscar

Ja nog hoppas jag på en nr 2 nån gång, vi får väl se ;)

2009-05-27 @ 09:36:40
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: erika

så fint ni bor! hur stort har ni? har ni mycket grannar? kram

2009-05-27 @ 10:45:48

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0