Magen

Läste på lite andra bloggar om hur "kul" det är när ens kropp inte är som förut. Inga kläder sitter som de ska. Var ju iväg i fredags och köpte en bikini till babysimmet. Det blev en brun öve del och svart underdel för det fanns inga som matchade i mina storlekar. Men det får gå ändå nu har jag ju nåt att ha på mig i alla fall ;) Tog på den nyss och det såg inte lika katastrofalt ut som jag trodde. Tog kort på magen som jag bjuder på:

 

Så här snygg kan man se ut efter drygt 2 månader

Mammas lilla bebis har varit orolig idag, magkrångel verkar det vara. Har burit och burit. Tyvärr funkar inte bärselen så länge. Det är bäst när mamma håller i. Nu har han sovit en stund så jag åt en macka och drack kaffe. Men jag skulle kanske passa på att äta lite mat. Har tortellini som bara är att koka. Det måste ju vara nåt snabblagat.


Postat av: Mia =)

det är jobbigt efteråt när ingeting passar nästan. Jag tänker nog inte handla några kläder på de kommande månaderna framöver, då blir man nog bara besviken hehe:)

Annars allt bra med dig?

Kramar MammaMia :)

2009-03-31 @ 20:57:21
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia =)

Tack så jätte mycket förresten*:) ..Ja hon är super go<3<3



Kramar Mia

2009-03-31 @ 20:58:17
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia =)

Tack så jätte mycket, ja det är igentligen lite konstigt att vi har följts åt:) vi har alla fått barn precis innan vi fyllt 18 år:)



Kramar Mia

2009-04-01 @ 09:39:15
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

jättefin mage med tanke på att de bara gåt två månader ju =) jag undrar när bulldegmagen försvinner på en? jag harmin kvar o det är fyra månader sen..men men.. i sommar tänker jag hålla huvudet högt iaf. Skiter i vad folk tycker, jag har fått den största gåvan av allt- min lilla son. då spelar de ingen roll hur jag ser ut :D då e de värt o ha den bulldegsmagen jag har. kramis

2009-04-02 @ 08:28:27
URL: http://emlisch.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0