Lill-lördag

Grå dag ute, orkade inte promenera nåt... Oscar har bajsat ner ett klädombyte och kissat ner ett annat så nu är vi inne på tredje...!


Söööt!


70-tal


Ha ha kolla in fossingarna!


Kläder från h.j.o.r.t. presenter från min kusin Johanna o hennes man Dawid!
Lite stora men det står 3-6 mån på etiketten...

Postat av: emma

mysigt att ni har så mycket kläder sparade :)

2009-03-04 @ 16:45:01
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Mia

tack så mycket:)..ja jag hoppas jag slipper gå över för länge. Men visst det är ju värt att vänta<3 Hur känns det nu att vara mamma? =) grattis till lillkillen han är jätte söt. :)



Ha det bra kram mia

2009-03-04 @ 17:11:12
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jösses vilka fina kläder! Jag kan se kimmen i dem... äääääven idag... ha ha ha tänk kimmen med sparkdräkten runthoppandes i köket Amanda!



Vi har lite sparat vi med från 70-talet en snyggt tvärrandig sverige dräkt som Anders haft!

Oskar är sååå söt så man bara vill pussa på honom!

Vi kommer med presenter så fort vi är smittfria.. nu hostar ju Emil som en gamal trasig volvo!!



Kom förbi mig och käka semlor någon dag, jag behöver ju äta upp mig sägs det! ha ha

Kram på er alla tre.. fyra menar jag med katten!

2009-03-05 @ 20:31:38

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0