Städdag

Jag fick sova ett par timmar till. Somnade nog strax efter Oscar vid 06 och vid 08 började han pladdra igen. Han är fortfarande vaken men trött. Pappa har sjungit för honom och det tycker han om ;) Blev lite missnöjd så fort det tog slut. Men han somnar nog snart. Han brukar inte vara vaken mer än tre timmar åt gången.
Idag måste här städas för imorgon eftermiddag blir det kalas-fika för släkten här. Och det blir säkert dåligt väder och då måste vi trängas här inne typ 18-20 personer. Så nu måste det gnidas lite i hörnen. Jag fyller ju år på måndag men det blir lite söndagsfika istället. (Gammel)Farfar ska baka tårtor som vanligt, han är fantastisk! Få se vad jag ska baka, det har jag inte bestämt än.
Det som är bra med det dåliga vädret är att det inte är överblommat ute, så det är fortfarande fint till min födelsedag! Hör ju till att syrénerna blommar då och nu är det snart slut med dem. De blommade tidigt i år.
Nä nu måste jag ta tag i städningen..



Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0