Soffan

Varför är det inget kul på tv på fredagar? Lördagar brukar vara ännu värre... och mitt sällskap har somnat i soffan ;) Ska jag kanske äta lite glass? Det är ju ändå fredag.
Fick en tidig födelsedagspresent från Kimmen och svärföräldrarna, en sodastream! Så nu dricks det bubbelvatten, I like ;) Köpte jordgubb och citron-smak igår så nu smakar det precis som Loka!
Jag kanske ska titta på några Seinfeld-avsnitt, det kanske piggar upp. Kimmen står just nu på stora torget i Falun och lirar. Kommer väl hem nån gång inatt. Nä nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min favorit-kille!


Oscar med sin kära tumme


Nu sover lill-söt

Postat av: sara

tack:) kännde att jag behövde lite förnyelse.. så stor han blivit nu din lilla kille:) så fort tiden går asså... han e så fin!! kram på er!!

2009-06-05 @ 22:50:00
URL: http://saratisting.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0