Mysdag

Vi somnade om i soffan en stund efter att Oscar ätit. Vaknade när Kimmen skulle åka till jobbet så då gick vi upp och la oss i sängen och sov till 09! Fått lite födelsedagshälsningar på morgonen och när jag talade med min ömma moder på telefon så visade det sig att vi röstat på samma person igår ;) Kul va!
Nu ska jag dricka lite kaffe. Oscar sover i vagnen. Om någon är sugen på tårta så är det bara att komma hit ;) Blev lite över igår och jag tänker inte äta upp allt själv... räknar med att den gravida grannen ska dra ett strå till stacken...
Annars blir det nog en slapp mysdag idag. En liten promenad på eftermiddagen ska det nog bli, vädret verkar bli helt okej.

Postat av: Emelie och Albin

Grattis!:D Hoppas du får en toppen dag!

2009-06-08 @ 12:05:06
Postat av: emma - mamma till meja

åh, tårta mums vi kommer på stört ;) nä, just det du bor lite långt bort...typiskt :)

2009-06-08 @ 12:15:00
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: J

snygg blogg!! kolla gärna in min!!

2009-06-08 @ 13:35:29
URL: http://hennyj.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0