Födelsedagsfika

Oscar var så ledsen idag på förmiddagen, ingenting var bra. Vi gick upp kl 08 och efter en timme så åt han och somnade och sov i en kvart. Sen började missnöjet. Han ville äta men sen ville han inte. Han var trött men ville inte sova. Till slut efter mycket om och men så åt han äntligen och somnade sen. Då gjorde jag mig iordning och så gick vi ut. Kl var då typ 13.30 och jag hade tänkt att vi skulle komma iväg vid 10... Så kan det gå. Vi hade ju ingen tid att passa direkt. Vi gick in till byn till min kompis Ester som fyller 92 år idag! Vi hade med oss en chokladask och hon blev så glad att vi kom och bjöd på kaffe och bullar och kakor. Hon har träffat Oscar en gång förut men då var han bara 3 veckor gammal så nu var han lite större. Han sken som en sol och var på bra humör. Men när vi skulle gå så ville han inte ligga i vagnen så det blev selen istället. Så jag fick bra med träning idag!

Sen kom B&P hit med en rabarberpaj som vi har mumsat på. Oscar fick bada balja idag igen. Myspys tyckte han!




Coola killen!

Postat av: ERIKA

okej för elton har haft kuude jämt. först i sin vagga, sen i sin säng. och har jag burit in honom till min säng så har jag tagit med kudden och han ahr sovit på den i min säng oxå, och nu i sin nya liggvagn oxå. men utan kudde hatar han verkligen.



han har pyjamas, om ha nsomnat på väg hem har han bodyn. ju äldre han blir o nu när de e varmt tror jag ja kör utan nånting. men vi har ju ananrs så ruggigt hemma.



oscar är otroligt tidig! häftigt!

2009-06-01 @ 22:57:12
Postat av: Anonym

FYLLER DU ÅR IDAG? GRATTIS IDÅFALL =)





ERIKA

2009-06-01 @ 22:57:52
Postat av: emelie o elliott

hihi..vilken söt liten cooling

2009-06-02 @ 08:59:44
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Emma

Va?! usch då. Här är varmt varmt varmt redan. Vi skulle ha lite kassare i morgon, nästan så man väntar in det :D Haha.. :D

2009-06-02 @ 09:45:57
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken charmig liten kille du har! Längtar till min blir så "gammal" också :)

2009-06-02 @ 11:11:15
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0