Zzzz

Gick och la mig 01:30 igår och Oscar vaknade vid 07:30. Ett par amningar under den tiden också så inte har det blivit mycket sömn. Kimmen gick och la sig typ 05 så han sover än. Satt väl och spelade dataspel :) Han börjar ju jobba på måndag så nu har han väl lite ångest för det poor thing :(
Har precis druckit lite kaffe och ätit ett par mackor. Ska väl väcka Kimmen lagom till Oscars lunch. Det blir potatis och palsternacka idag igen.


Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Åh tack gumman, har hört från fler nu att det kanske är en fas, så nu är jag väldigt mycket mer lugn än tidigare idag :)



Är allt bra med dig och lillkillen :) ?



Kram

2009-07-08 @ 17:26:05
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilket datum föddes Oscar? Jag kikade i min almenacka o såg att jag glömt att skriva upp hans födelsedag! :O

2009-07-08 @ 19:17:30
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0