Vardag

Oscar sov två och en halv timme i sin säng. Jag vaknade av att jag lyfte upp honom så antagligen lät han bara lite missnöjd. Tror inte att han skrek högt. Sen fick han tutta och sen somnade jag. Vaknade kl 05:40 och då ville han äta. Då hade Kimmen precis åkt till jobbet. Första dagen efter semestern så nu är vi utan pappa igen ;( Sen sov vi till 09.00! Busade lite i sängen och sen gick vi upp. Oscar fick sitta i babysittern och titta på mamma som duschade.
Nu har han sovit en timme igen. Vet inte vad vi ska hitta på. Tänkte att vi skulle promenera lite men smarta Kimmen tog stora bilen med både barnvagn och fästet till bilstolen. Måste säga att jag blev lite besviken när jag märkte det. Nu när det var fint väder för en gångs skull....

Postat av: Emma

Precis behövs inte gå in där mer :P



Ja öva öva måste man, det lossnar nog för han snart med :) Tror inte det är många som sitter de är innan 6 månader, vanligaste är nog närmare 7 månader. Iaf om man läser om barns utveckling och så :)



Men vi har kuddar runt om, hon har ju slått huvudet några ggr så några st hjärnceller mindre har hon redan ;P

2009-07-13 @ 12:39:37
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Kimmen a.k.a Pappa

Ja ja, förlåt förlåt. Första dagen efter semestern fungerar hjärnan som hos en reptil (de sedan länge utdöda alltså) så jag satte mig i bilen och äkte...........

2009-07-13 @ 12:58:41
Postat av: mli

Attans, är så typiskt att karlarna lyckas med sånt!

2009-07-13 @ 13:00:47
URL: http://mlish.se
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!



På våran blogg testar vi produkter & ger shoppingtips.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



Puss / Alicia & Tessie

2009-07-13 @ 13:25:47
URL: http://sheerblondes.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0