Brödbak?

Idag har Oscars gammelmormor varit här. Det var tänkt att vi skulle vara ute och rota i trädgården men vädret var inte så kul så vi blev inne. Jag hade bakat nåt som var tänkt att bli tekakor men jag kan ju inte baka så det blev brödklumpar istället :) Men med lite smör på så var det så gott så.
Inatt har Oscar ätit med 2-3 timmars mellanrum igen. Förhoppningsvis så laddar han upp för en riktig sovnatt inatt... Vi får väl se. Det var ju snart en månad sen vi började med smakportioner och fortfarande äter han max tre teskedar. Så han lever ju på bara bröstmjölk i stort sett. Bvc-tanten sa ju att vi skulle börja med gröt på kvällarna när han kommit igång att äta mat men än så länge har han ju inte kommit igång.
Nu ska jag trycka i mig nåt mataktigt och sen ska jag och Oscar gå till grannarna och fika :)

Postat av: Föräldrabloggar

idag är du rekommenderad hos oss, hoppas det genererar lite fler besökare och att fler upptäcker din underbara blogg.



vänligen



Toni

Föräldrabloggar

2009-07-22 @ 02:16:57
URL: http://foraldrabloggar.blogg.se/
Postat av: malin - blivande mamma

sv: jo vi ska ta och höra med min sambos kusin om vi kke får låna deras (deras son är ju snart 1år) om vi inte hunnit få våran när det väl är dags.

2009-07-22 @ 04:43:25
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Oj, har han alltid ätit på natten så eller :)?

2009-07-22 @ 07:15:50
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0