Trött mamma

Idag känns allt lite segt... Natten var jobbig med en orolig bebis. Han brukar ju vakna ofta och vilja äta och sen somnar vi och allt är bra. Men inatt har han vaknat flera gånger och verkligen skrikit. Det enda som hjälpte var att bära runt på honom. Från 02 så har jag varit vaken varenda timme fram till kl 09 då vi gick upp. Så jag är lite trött :)
Han somnade i min famn när jag gick runt med honom men så fort jag försökte lägga ner honom så blev det gallskrik. Efter några vändor så gick det bra att sova på min mage. Och efter en lång stund så smög jag ner honom bredvid mig och då gick det bra. Men han vaknar till och fäktar med armar och ben så jag vaknade hela tiden.
Tror han tar igen sömnen nu på dagen för han åt och somnade kl 11. Så vaknade han för 45 min sen och ville äta och somnade sen om igen. Jag skulle behöva duscha, håret är fett och äckligt så jag vill inte visa mig utomhus. Men jag vågar inte gå ifrån honom när han sover eftersom vi har dusch i källaren och babyvakten har krånglat. Får väl passa på att äta nånting.

Postat av: Pappapoet

Hoppas din dag blir bättre än din natt var :D

2009-07-27 @ 14:11:56
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha tack,

jag är ganska nöjd ändå.

Kanske jag kommer på något finare sen :)



Den där LilleSkutt bodyn som Oscar har på sig i headern är jättefin!

Vars har du hittat den?

2009-07-27 @ 15:08:38
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0