Today

Nu har Oscar sovit i 45 min. Vi ska snart ut och promenixa i fina vädret Måste hämta ut mitt nya körkort och ett paket. Sen ska vi till mina farmor o farfar. Farfars syster är på besök i några dagar och dessutom kommer farmors yngsta bror och hans fru. Det var jättelängesen jag träffade dem så det ska bli kul! De har ju inte träffat Oscar heller så det ser de nog fram emot :)
Ska nog göra mig iordning innan lilla O vaknar. Hoppsan, försent!!


Postat av: madde

jasså:D Ja,det är mkt krångel å funderingar kring ammningen, jag trodde de bara va att stoppa tissen i mun så fatta dom direkt å allt bara rulla på:D men de är ju inte riktigt så:D Sen har ju jag sånt där amningsnapp,så himlans krånligt på nätterna när man är trött..haha, en gång så satt den lite på sniskan,men lillan sög på ändå, sen såg jag det, och då kommer de ju inge mjölk,haha,så de var bara att amma om igen!:D

2009-07-17 @ 20:36:14
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Anna

ja eller hur, jag har också alltid trott att idomin var bra för barn. mina föräldrar hade det på mig.. vad jag minns så står det också något om barn på baksidan..



lite fegt också att vara anonym...



vad fick man mer i påsen? något mer som är bra att tänka på ? som du vet? :D:D

2009-07-17 @ 20:42:40
URL: http://aaannaas.blogg.se/
Postat av: Sofia & Olivia

Det var därför det var liv i granngården!

Kul att träffa alla!



Kram

2009-07-17 @ 21:21:34
Postat av: madde

ja,jag testa nyss, gör de lite då och då,men hon bara slickar å försöker, men hajjar inte alls hur hon ska göra..det gick jättebra första dagarna på ena bröstet tills jag fick amningsnappen på BB, för hon tog inte det andra,till slut tog hon inte på nått av brösten:(

Tycker verkligen de är jobbigt me den där, kladd ¨överallt ochså,:( sen går det inte att sitta hur som hellst att amma me den där,lätt att den far av!

Jag var på BVC idag å sa att jag tycker de är jättejobbigt me den där,hon sa typ inget,jaha lixom, eller hon sa att jag skulle åka på barnens hus å kolla efter en mindre napp, så kanske lillan tillslut greppar mitt bröst,så ska åka dit å se om dom har mindre..!vet lixom inte hur man ska göra..!

Sen blir lillan skitgrinig när jag försöker ge hon bröstet utan nappen:D

2009-07-17 @ 21:21:43
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0