Sol

Det blev en riktigt trevlig eftermiddag trots allt. Oscar vaknade alldeles efter jag skrev förra inlägget. Jag hörde en nysning och gick för att titta till honom. Och när han ser mig så ler han med hela ansiktet och ser så lycklig ut! Då fick jag en massa energi helt plötsligt så jag tog en dusch (Oscar tittade på och skrattade åt mamma) och sen hämtade vi posten och la oss ute i gräset som ni såg. Så varmt och skönt, 21 grader i skuggan. Oscar blev lite hungrig efter en stund men det gick bra att amma på filten. Ibland krånglar han om man inte sitter upp ordentligt men nu gick det bra.
Det märks att tanden är på väg upp för nu krafsar han sig på öronen när han äter. Det har han gjort varenda gång som tänderna har kommit upp. Och han har bitit sin mor i tuttarna igen, aaaj vad det gör ont! Men han har då inte tagit i allt vad han kan som tur är, inga märken än. Nu har Oscar somnat igen och hans pappa kom precis hem!

Postat av: Pappapoet

Jag blir också lycklig av utomkroppsliga uppleverlser, som att nysa :D

2009-07-27 @ 18:40:25
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0