Snurr i bollen

Glömmer ju att blogga... Igår somnade Oscar för natten kl 17 (!) vaknade bara för att äta, vilket han gjorde ganska ofta. Vaknade 06.30 imorse och då gick han och pappsen upp och jag fick vila lite mer. Det behövdes kan jag säga. Oscar hade då ätit 8 ggr på 12 timmar. Lite för ofta. Jag behöver sova mer för att mjölken ska hålla igång känner jag.
Idag fick Oscar potatis blandat med palsternacka att äta. Och det slank ner en hel del. Det går bättre och bättre med maten. Men än är det inga mängder. Tror att det kan ha varit 3-4 teskedar som han åt idag. Men det är bäst hittills. Han gör miner och verkar inte tycka att något är gott men han äter i alla fall.
Blä vad jag känner mig virrig. Trött i huvudet. Snurrig på nåt vis. Tänk att jag har ammat flera gånger per natt i över 5 månader... Undrar när jag får sova en hel natt. Det dröjer nog.

Postat av: w

så tycker jag me. Det är bäst o skölja av med vatten, men e man borta nånstans o de inte finns något vatten i närheten o elliott gnäller o vill ha nappen; då finns de ju inge alternativ. Men det är endast då man gör de oxå! de spelar ingen roll om det är en släkting .det är lika illa ändå tycker jag! Speciellt om man sitter där bredvid oxå o kan slicka av nappen själv! va roligt att han börjar tycka om maten mer nu =) hoppas ni får en fin dag. kramis

2009-07-07 @ 09:02:55
Postat av: emelie o elliott

va ja som skrev innan..blev galet,.hihi

2009-07-07 @ 09:03:18
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk vad olika!!!



erika

2009-07-07 @ 11:02:31
Postat av: madde

isak är likadan äter hela nättern SUCK...jag håller tummarna för att hungern lägger sig när man kan börja med välling :)

2009-07-08 @ 14:45:48
URL: http://isaksmamma.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0