Kiss å Bajs :)

Ja idag har vi haft kul i Spaksjön. Solen sken så jag har solat lite på gräsmattan. Oscar låg bredvid morfar på en filt och busade och vips så blev morfar nerkissad :) Oscar passade ju på att vara utan blöja när det var så skönt ute. Sen när jag skulle ta upp honom så bajsade han en stort lass i knäet på mig. Så vi stoppade ner Oscar i regntunnan och sköljde av honom. Sen fick han bada i varmt och skönt vatten och det var så härligt! Jag fick ta ett dopp i sjön där vattnet var iskallt. Brrrrrr!!
Nu har Oscar och Kimmen gått och lagt sig. Jag ska lägga mig jag också. Jag och O ska tillbaka till Spaksjön imorgon. Då ska vi åka på utflykt dessutom med Oscars mormor och morfar. Godnatt!

Postat av: stina

åhh vad härligt det ser ut!

Kanske känner för ett dopp i Hedkarlsjön nästa vecka, kom förbi. Är hemma då! :)



Kram!

2009-07-23 @ 10:16:57

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0