Besök på förlossningen v.41+3

Inte lika spännande som det låter.. Fick göra ultraljud för att se hur stor bebben är, huvudet är normalstort i alla fall, sen var ungen så vild där inne att det inte gick att mäta kroppen. Läkaren gav upp efter en stund så vi fick aldrig veta ungefär hur mycket han eller hon väger. Bråkiga lilla bebis! Sen satte de bälten runt magen på mig för att mäta hjärtljud och sammandragningar. Hjärtljuden var jättebra, pendlade mellan 130-160 och jag hade en sammandragning på 30 min så inte är det förlossning på gång inte. Ska till spec.MVC på onsdag för ny kontroll få se vad de säger då. Eftersom bebben trivs så bra därinne vill de vänta med igångsättning så länge det bara går. Det bästa är ju när det sätter igång av sig själv. Så nu är det bara att vänta............

Postat av: erika

gguuuud vilken väntan. vad stark du är. lycka till när det väl sätter igång!!! det är en otrolig grej

2009-01-24 @ 12:39:14
Postat av: johanna

jaha, som mig då ungefär. jag har nog gått upp några kilon till dock. jag hoppas det går bra för dig och att du inte behöver bli igångsatt, det verkar så jobbigt :P

2009-01-24 @ 15:12:48
URL: http://shoohanna.blogg.se/
Postat av: sara

Känns som om jag har en evghet kvar när jag tittar på dig..fin magge du har!:) en kompis klämde ut en bebis på 4980g och sa att hon kunde göra om det imorgon.. ha ha lycka till hoppas bebbeb tittar ut snart:)

2009-01-25 @ 21:46:19
URL: http://saratisting.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0