6 dagar till bf

Idag har jag gått 39 fulla veckor! Det har gått så fort men ändå så otroligt långsamt.. Få se om jag kan få nåt gjort idag, har köpt en madrass till lilla bebbesängen men den är lite för stor så jag måste klippa till den lite. Fanns inga madrasser i storleken 90x50 cm. Den lilla sängen är tillverkad 1928(!) till farfars födelse av hans farfar! Ganska häftigt faktiskt, jag själv har inte legat i den men väldigt många i släkten har det så det är ju lite kul. Ska knäppa lite kort på den när den är bäddad o klar! Ja vi får se hur det här med bloggandet går, har aldrig gjort det förut men det verkar inte så svårt. Däremot att få till en snygg design har jag ingen koll på hur man gör men skit i det så länge.... Kram!

Postat av: Emma

Vad kul!! :D Hoppas eran bebis kommer snart nu med. :D

2009-01-07 @ 11:38:15
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0