Spyor!

Inatt kom den värsta spyan hittills! Det bara sprutade ur det stackars barnet.. han skrek och såg så ledsen ut, jag försökte trycka i honom lite mat men det var inte det som var felet för helt plötsligt så sprutade det som en fontän så hela min sida av sängen blev blöt. Måste nog lägga under nåt skydd för madrassen för det här var väl inte sista gången. Det var bara att byta sängkläder. Nu ligger han i soffan och lyssnar på pappsen som spelar gitarr för honom. Han har varit gnällig ända sen vi kom in från promenaden vid 16-tiden, då sov han men så fort vi kom in vaknade han. Annars brukar han kunna sova tre timmar på eftermiddan men inte idag.
Idag är han 2 veckor gammal! Tänk vad tiden går fort, vi har redan varit hemma mer än en vecka. Jag har knäppt en massa kort men jag måste stoppa in dem i datorn också, få se om jag hinner med det idag.

Postat av: erika

guud vad fort tiden går!!! elton kaskad spyr oxå ibland.

2009-02-12 @ 19:53:16
Postat av: Johanna

Hello kuselus! Vi körde med IKEAs plastade frotté i dubbelsängen, ett underlakan med resår som man har under det vanliga lakanet. Så slipper bäddmadrassen bli så sunkig! Ingrid har ju inte varit särskilt kräkig av sig men det känns ändå skönt att madrassen håller sig någorlunda fräsch. Hör av dig om du vill att jag inhandlar ett, kommer upp senast fre (så det är om ni klarar er utan en vecka)

2009-02-12 @ 22:40:23

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0