Fettisdagen

Jaaa idag har man en anledning att äta semlor!!! Mums!
Och idag hände nåt spännande! Oscars navelsträngsklump trillade äntligen av!! Känns som att han börjar bli stor nu! Sitter i sängen med bärbara datorn så jag kan inte lägga in några bilder just nu. Sladden sitter i vanliga datorn nere. Vi hade jättemysigt i helgen som var jag o Oscar. Vi var ju hos mina föräldrar och det snöade hela dagarna men en promenad blev det i alla fall och Oscar fick bada i handfatet.
Just nu är det stora grävmaskinerutanför huset för vi ska få kommunal avlopp och det skakar och dunkar  hela huset när de håller på. Men Oscar sover så skönt i sängen bredvid mig, han har varit vaken sen 5-6 imorse. Bara somnat till i 10 minuter sen har han börjat gnälla lite igen. Så hans mamma är lite trött.... Nätterna brukar alltid börja bra, att han äter vid kl 23-24 ungefäroch sen sover til 03 oftast. Sen somnar han efter 45 min kanske och sover nån timme till och sen är han vaken igen. Men nu har han sovit i 20 min ungefär få se om det blir en timme. Ska väl passa på att äta nåt. Jag hann bre två mackor vid 9-tiden, är sugen på fil men den är slut. Det måste handlas en hel massa....


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0