Sprallbebis

Oscar vaknade vid 7-tiden idag, jag är tröööött.... Har inte ätit frukost än kom jag på nu. Oscar är så busig och sprallig. När jag skulle byta blöja på honom så gallskrek han så fort han hamnade på rygg och slängde sig över till magläge. Då var han hur glad som helst. Så jag fick sätta på honom blöjan när han satt upp. Lilla söta krångelbebis!
Ja som Kimmen så glatt påpekade så var det bara 3/4 kvar av kladdkakan när han kom hem. Jag var ju så kaffesugen när jag kom hem från promenaden igår och då var jag ju tvungen att äta kladdkaka till....

Postat av: emma - mamma till meja

Finns det kladdkaka så måste man äta kladdkaka, så enkelt är det bara ;)

2009-08-19 @ 10:27:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

HEJSAN, DU HAR KOMMIT TILL FINALEN I VECKANS BLOGG TÄVLING =)

NU E DE BARA O SE TILL O FISKA LITE RÖSTER ;p

2009-08-19 @ 20:39:07
URL: http://emlisch.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0