ZzzZZZzzz

Nu borde jag ha lagt mig för länge sen.... vi kom hem från kalajset för 1 ½ timme sen kanske. Jag är bloggberoende, måste ju passa på när det är lugnt här hemma. Grabbarna ligger uppe och sussar så sött. Kimmen ska jobba imorgon. Jag och Oscar funderar på öppna förskolan. Beror  på hur länge vi sover imorgon. Men vi brukar ju vakna hyfsat tidigt. Det är samling kl 10 med ramsor o sånger så bara vi är i tid till dess så. Men regnar det så går vi nog inte....
Hittade ett kort på lillsöt från 4 april hemma hos m&m. Så söt, nu måste jag gå upp till honom! Vi har varit ifrån varann för länge, säkert en hel timme!


Älskade goseplutt!!!

Postat av: erika

GULLE!!

2009-04-13 @ 23:42:36
Postat av: johanna

vilken fin bild!

2009-04-14 @ 14:08:14
URL: http://shoohanna.blogg.se/
Postat av: sara

såå himla lik sin mamma!!

2009-04-15 @ 07:27:16
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: Sofia & Olivia

Jätte fin bild...

2009-04-16 @ 20:41:28

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0