Öppna förskolan

Ja imorse 9.15 travade vi i väg till församlingsgården och öppna förskolan. Strålande sol och blå himmel, det var så härligt! Oscar var allra minst, det var en liten tjej som var 8 månader men sen var det större barn från 1 år och uppåt. men det var trevligt, vi sjöng sånger i en ring och dansade runt lite. Sen var det fika och allmänt pladder. Vi var där i två timmar och Oscar var vaken hela tiden! När vi gick vid halv tolv somnade han direkt när jag la honom i vagnen.
Sen gick vi hem till Britta och Patrik och åt pannkaka med grädde o sylt och fikade efteråt.
Nu på eftermiddan har jag suttit ute på altanen och läst tidningen och Oscar ligger fortfarande och sover i vagnen sen vi gick från grannarna vid tre-tiden. Jag sitter med fönstret öppet och Oscar ligger utanför i vagnen så jag kan höra om han vaknar.



Trött mamma imorse


På väg in till byn, fin utsikt!


Oscar sover nedanför altanen


Här satt jag och läste, har inte plockat fram fler utemöbler än.



Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0