Långfredag

Igår kväll somnade Oscar vid 20.30 ungefär, minns inte exakt, och sov sen till 02.30! Han fick då en sprängfylld tutte att smaska på ;) Sen somnade han om, jag hämtade en blöja och bytte försiktigt i sängen eftersom det inte luktade bajs och han vaknade inte utan sov så nöjt. Igår kväll var faster o "farbror" från Stockholm här och åt mat o kollade på film, RocknRolla. Oscar fick en Pingu-bitleksak och en kossa att hänga på vagnen, jättesöta!
Nu ska jag gå o ta en dusch, blev spya lite här o där på mamsen efter Oscars frukost.. Eftersom det är röd dag idag så är pappa Kimmen hemma för en gång skull ;) Inte har han några spelningar i helgen heller. Nu ligger grabbarna uppe i sängen och slappar.


Glad liten fis!


Det är så roligt att flaxa med armarna!

Postat av: mormor Nilla

Gomorron min lilla simgroda! I den här stugan finns åxå ett slappo - morfar ligger o knövlar i slafen o vill inte skutta upp o ut i vårvädret! Jag ska prova med att meddela att du ropar o flaxar från bloggen.

2009-04-10 @ 10:22:21
Postat av: Jenny

Är din son aldrig arg el ledsen? Han har ju ett leende på läpparna konstant :)Jag får väl ta med lite chokladtårta när jag kommer o hälsar på! Kram

2009-04-10 @ 17:45:31
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0