Home at last

Då var vi hemma igen. Bilresan var inte rolig, vi hade en skrikbebis största delen av tiden. Blev flera stopp längs vägen. Till slut somnade han utanför Rättvik med nappen intryckt av mamma i munnen, en filt över bilstolen och Aerosmith på stereon. Men när vi kom hem var han go och gla som en kexchokla igen ;) Varit lite småarg inför tuttningarna nu på kvällen men det har gått över. Lyckats bajsa ner två blöjor så magen var kanske lite i uppror förut, vem vet. Nu sover han i vagnen i hallen, ska ta honom under armen och knata upp till sängen snart. Där sussar pappa sen en timme. Han lyckades ramla igår när vi åkte längdskidor och gjorde illa axeln. Men han ska jobba imorgon, få se hur det går.
Oscar fick åka pulka igår när vi åkte längsskidor, ska fixa in bild imorgon. Morfar drog honom för han är bäst på att åka skidor ;) Nä nu måste jag zzzzzzz....

Postat av: Mad

tack!!

2009-04-20 @ 07:53:54
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: emilie

ja jag blev sugen när jag såg din header :p ja i morgon blir han fem månader, jag inte fatta riktigt. Hur är de med er då?

2009-04-20 @ 09:21:55
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/
Postat av: Anna

Förstår det..det är mycket att njuta över även om det just nu är rätt jobbigt, jag kan knappt sitta numera :/ men får se till att njuta för snart är det över :)

2009-04-20 @ 09:49:05
URL: http://annasara.net

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0