Tjohooo!!

Ja, det var några månader sen sist men nu så..
Här hemma har vi det bra. Kimmen jobbar och sliter och jag och Oscar roar oss mest hela dagarna. Magen växer och bebisen sparkar mest hela tiden. Jag tyckte att Oscar var vild i magen men den här är värre!

Jag klarade alla vårens kurser i skolan, jobbade tre veckor i juni och fr o m 4 juli har jag varit hemma. Kimmen har haft fyra veckors semester och då fick Oscar både sandlåda och gungställning här hemma.

Oscar var på 2 ½-årskontroll igår som gick finfint. Språktestet gick bra och han vägde 11,9 kg och var 86,5 cm lång. Inte så stor men glad ändå! Att gå på pottan går bra när vi är hemma, på bortaplan blir det mest blöja.
Just nu är han mittemellan att sova middag och att inte sova middag. Håller han sig vaken kan han somna för natten nån gång mellan 19-20.30 men sover han minsta lilla så är han vaken till 21-23.

Nu är det dags att natta den lille men jag lovar att uppdatera lite oftare än var fjärde månad i fortsättningen..


Vecka 37 (36+2)

Postat av: Nike och Frejas mamma!

Åhh! Jag började läsa din blogg precis innan du fick Oscar och nu de senaste dagarna och faktiskt bara tio minuter innan jag såg att du skrivit så tänkte jag på dig och undrade om du lagt ner bloggen. Men gud vad glad jag blev nu! Hoppas det blir fler inlägg i framtiden!



Kram

2011-09-02 @ 08:10:52
URL: http://ienmammasliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

YEAY!! You´r back :) Vilken stor fin mage du har, inte många veckor kvar för dig nu... Är skapligt avis! Vill också att mina skruttar ska komma... Hoppas ni mår bra! Ps. Blir du o Oscar fikasugna så har du mitt nr ;)

2011-09-02 @ 09:36:08
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vad fin du är :)

Kram

2011-09-02 @ 19:43:16
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mli

Äntligen! :) Har längtat och väntat på att du ska börja skriva igen! :)



Stella är precis likadan gällande sömnen, tokungar :)

2011-09-02 @ 22:04:35
URL: http://mlish.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0