Ingen bebis än...

I lördags fyllde alltså Astrid två år och hon hade kalas hela helgen. På lördagen för familj/släkt och på söndagen var det barnkalas. På söndag kväll stack jag iväg på ljusparty med några jobbarkompisar, mycket trevligt.

Igår stannade vi hemma på förmiddagen för Oscar hade varit så täppt i näsan på natten så jag trodde att han höll på att bli sjuk men det verkar inte så för han är jättepigg idag.
På eftermiddagen var Oscar med morfar, moster och Astrid medan jag var till frisören. Det gäller ju att passa på innan bebisen kommer! Typ 15 cm kapades av och nu är jag blond igen. Skönt med lite mindre hår att hålla reda på.
Sen åkte jag hem till Pernilla i Hosjö för en Blingo-visning. Beställde matchande leggings till Oscar och mig.

Nu äter vi frukost och tittar på Babar. Snart ska vi sticka iväg till Öppnis här inne i byn och leka lite.


Oscar och Astrid träffar en kalkon (från i somras)

Postat av: Linda

Hejje!

Du har ju en blogg :)

Får jag läsa?



Hoppas allt är bra i höstrusket!

Tjipp!

//litenlinda

2011-09-13 @ 20:46:32
URL: http://hoslitenlinda.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0