Another day in paradise

Oscar vaknade 01.51. -Jag vill ha nåt! Gå ner! sa han. Så han var säkert hungrig men jag sa att det var natt och att vi skulle somna om. Och det gjorde han faktiskt. Men han har sovit oroligt och vaknat och velat dricka vatten (som alltid står bredvid sängen) och ammat massor. 07.09 var det godmorgon. Som jag trodde så behövde vi inte gå upp före sju.
Blöjan som han haft sen eftermiddagen dan före var helt torr men i pottan kom det hur mycket kiss som helst. Han kan hålla sig den ungen.

Snart åker vi till Öppnis här i Svärdsjö och roar oss lite.


Så här kan jag se ut på morgonen


Hämtade ett barn på dagis i tisdags

Postat av: MANDRAGORA

Här i länken ser du adressen till min blogg! :-)

2011-09-23 @ 19:00:50
URL: http://mandragoras.blogg.se/
Postat av: Mad

Tänk att ni snart har en till liten buse hos er!! Har du några känningar??

2011-09-25 @ 08:02:48
URL: http://mamamad.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0