Friday

Idag väckte jag Oscar 7.50 och så myste vi i tv-soffan och åt lite frukost. Sen åkte vi till Öppnis i Sundborn. Där var det ovanligt många så det var full fart! Våra tokungar hade jätteroligt. Oscar tyckte det var mysigt att busa med mamma efter 4 dagar på dagis.
Oscar somnade på vägen hem och har snart sovit en timme. Han brukar ju sova samma tid på dagis så det passar ju bra.
På eftermiddagen tänkte vi kolla in Sportys lekland som öppnat inne i Falun. Risken finns att det är väldigt mycket folk en fredageftermiddag men vi får väl se.
Nu ska jag förbereda lite lunch innan lilltrollet vaknar.

Postat av: Mad

Precis vad jag gick runt och tänkte jag skulle göra..;) Jag ska göra om listan ;) Hoppas alt är bra me er? Kram

2011-01-24 @ 08:44:56
URL: http://mamamad.se
Postat av: Patricia & Wilja

Tack så jätte mycket för din fina kommentar!

Känner att vi måste försöka, annars kanske man ångrar sig resten av livet. Och funkar de inte nu, nä! men då gör de bara inte det. Men då har vi iallafall gett det en ärlig chans! :)



Hur är de med er då? Kramar!

2011-01-24 @ 10:44:00
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0